אודותיי

נעים להכיר, מושקי לנדאו.

בשנת 2012 נולד שניאור שלי, ילד עם צרכים מיוחדים, ששינה את חיי בכל כך הרבה מובנים. תכניות שהשתנו, חלומות שנגנזו. מציאות חדשה שנכפתה עליי, ואני רק בת 23.

כששניאור היה בן שנה, התחלתי לשתף את ההתמודדות שלי ברשתות החברתיות, דבר שהיה נדיר מאוד באותה תקופה. הפוסטים שלי צברו תאוצה, ומשם זה התקדם לבלוג אישי, טור קבוע במגזין לאימהות, תכנית ברדיו, הרצאות וראיונות בטלוויזיה ובמדיה.

בשנת 2018 הקמתי את ארגון ״הנני״ עבור אימהות כמוני, ארגון שמחבר ויוצר קהילה, כולל הרצאות, סדנאות, הכשרות וליווי. זכיתי להשפיע על אלפי אימהות ולסייע להם להתמודד עם האתגר הפרטי שלהן, עם גב ותמיכה מקהילת אימהות הולכה וגדלה.

בשנת 2022 עזבתי את משרת ההוראה שלי במשרד החינוך, ויתרתי על קביעות במערכת ויציבות כלכלית, ויצאתי להגשים את חלום חיי: הקמת בית הספר להורות המיוחדת. מקום בו כל הורה יקבל את הכלים, הידע, הניסיון והתמיכה הנדרשת לצורך ההתמודדות עם האתגרים.

בעלת תואר שני בחינוך, מאמנת אישית בשיטת E.C.C, אשת תקשורת, בלוגרית ומשפיענית רשת. נשואה לזכריה, ואמא לארבעה מתוקים, שני בנים ושתי בנות.

הופעות שלי בתקשורת

״מושקי מהווה כתף תומכת לאמהות רבות לילדים מיוחדים. היא מביאה איתה אור והכלה שמעניקים עוצמה וכוח לכל מי ששומע אותה. את התובנות שקיבלתי ממנה גם אני נושאת בליבי.״

ליהיא לפיד
 
סופרתפעילה חברתית ועיתונאית ישראלית

"כמה טוב שיש להורים המיוחדים אותך, כמה אנחנו בני מזל. איך את יודעת על אף ולמרות לזרוח בדרכך המיוחדת והמחוייכת, להושיט יד ולהעניק לכולנו ידע רב, ביטחון מלא וכוחות אין סוף."

חגית רון רבינוביץ
כתבת מגזין ב"ישראל היום" ויוצרת הסרט "זה אח שלי"

״המפגש עם מושקי האיר לי זוויות חדשות ומשמעות נשגבת, אותה בקשה להעביר לאמהות אחרות כדי להקל עליהן את המסע , להפיח בהן תקווה ובעיקר לגלות להן את משמעות החיים״

מלי דנינו 
מנכ״לית אגודת ניצן

מוזמנות לעקוב אחריי